Cozy Shoes na Facebook

Kategorie

Koszyk (0) (pusty)    

Brak produktów

Do ustalenia Wysyłka
0,00 zł Razem

Koszyk

Zapisz się do newslettera

Producent

Rozmiar

Przeznaczenie

Rodzaj podeszwy

Cholewka

Cena

Brak możliwości wyboru

Wyszukiwanie zaawansowane

Reklamacja i gwarancja

  1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
  2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
  3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
  4. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy lub przy wykorzystaniu formularza reklamacyjnego, udostępnionego przez Sprzedawcę na jednej z podstron Sklepu.
  5. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
  6. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
  7. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 niniejszego Regulaminu wraz z dowodem zakupu. Bezpłatnego odesłania produktu można dokonać poprzez Paczkomaty Inpost.
  8. Reklamacji nie podlegają: otarcia i przetarcia szwów, zabrudzenia, zacieki, plamy, uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowej konserwacji, uszkodzenia wynikające z naturalnego zużycia lub użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem, towar z widocznymi wadami w momencie zakupu, uszkodzenia mechaniczne, wygoda obuwia, uszkodzenia powstałe ze złego dopasowania obuwia do stopy, obuwie z plamami po przemoczeniu, uszkodzenia obleczenia obcasów, odbarwienie wnętrza obuwia wykonanego ze skór naturalnych barwionych, farbowanie obuwia pod wpływem wilgoci, przebarwienia odzieży w obuwiu z podszewką, fałdowanie skór wynikające z naturalnej eksploatacji, zamki, elementy ozdobne: guziki, sprzączki, fleki itp.

W związku z wejściem w życie z dniem 25 maja 2018r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (określane jako „RODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”) informujemy, iż do skutecznego przyjęcia Państwa reklamacji jest nam niezbędna zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Aby ułatwić procedurę zgłoszenia reklamacji zachęcamy do skorzystania z naszych wzorów formularza reklamacyjnego-poniżej

UWAGA !

w związku z zamknięciem sklepu Cozy Shoes Sport & New Balance prosimy o przesyłanie reklamacji na adres: Embis ul. Matejki 65a/1, 60-771 Poznań wraz z wypełnionym drukiem reklamacyjnym. 

Bezpłatna wysyłka reklamacji przez Pazkomaty Inpost:   https://szybkiezwroty.pl/CozyShoes

 Druk reklamacyjny