Cozy Shoes na Facebook

Kategorie

Koszyk (0) (pusty)    

Brak produktów

Do ustalenia Wysyłka
0,00 zł Razem

Koszyk

Zapisz się do newslettera

Producent

Rozmiar

Przeznaczenie

Rodzaj podeszwy

Cholewka

Cena

0 zł - 390 zł
Wyszukiwanie zaawansowane

Regulamin sklepu internetowego Cozy Shoes z dnia 07/01/2017.

§ 1

Postanowienia wstępne

  1. Sklep internetowy Cozy Shoes dostępny pod adresem internetowym www.cozyshoes.pl prowadzony jest przez spółkę Embis Sp. z o.o. Sp.K. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Szkolnej 13/4 wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu- Poznań Nowe Miasto i Wilda,   VIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000528401 NIP 7781427115 REGON 300058013 
  2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.

§ 2

Definicje

  1. Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  2. Sprzedawca  - Embis Sp. z o.o. Sp.K. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Szkolnej 13/4 wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu- Poznań Nowe Miasto i Wilda,   VIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000528401 o NIP 7781427115 REGON 300058013 
  3. Klient - każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  4. Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
  5. Sklep - sklep internetowy Cozy Shoes prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.cozyshoes.pl
  6. Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  7. Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu Cozy Shoes.
  8. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
  9. Konto - konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone  dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
  10. Formularz rejestracji - formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
  11. Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  12. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
  13. Produkt - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  14. Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego.

§ 3

Kontakt ze Sklepem

  1. Adresy do kontaktu ze Sprzedawcą:

 A.  Galeria Sky Tower salon Cozy Shoes

Ul. Powstanców Śląskich 95, 53-332 Wrocław, mail: skytower@cozyshoes.pl, telefon  668 123 161

Godziny otwarcia:od poniedziałku do soboty: 9.00-21.00, niedziela:10.00-20.00

 

B. C.H. Europa Centralna salon Cozy Shoes & New Balance

Ul. Pszczyńska 315, 44-100 Gliwice, mail: europacentralna@cozyshoes.pl, telefon 668 025 509

Godziny otwarcia:od poniedziałku do soboty:10.00-21.00,niedziela:10.00-20.00

C. C.H. Poznań Plaza, salon CLARKS

Ul. Drużbickiego 2, 60-693 Poznań, mail poznanplaza@cozyshoes.pl, telefon 668 122 736

Godziny otwarcia: od poniedziałku do soboty: 9.30-21.00, niedziela: 10.00-20.00

  1. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy
  2. Konto PLN: Volkswagen Bank Polska SA: PL 37 2130 0004 2001 0513 3368 0001
  3. Konto EUR: mBank: PL74 1140 2004 0000 3312 0524 5321  BIC/SWIFT mBanku: BREXPLPWMBK

  4. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.

§ 4

Wymagania techniczne

Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:

  1. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową
  2. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
  3. włączona obsługa plików cookies.
  4. zainstalowany program FlashPlayer.

§ 5

Informacje ogólne

  1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
  2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
  3. Klienci przyjmują do wiadomości, że niektóre z oferowanych egzemplarzy obuwia były wcześniej mierzone przez Klientów sklepów stacjonarnych Cozy Shoes prowadzonych przez spółkę Embis  lub były eksponowane na wystawach sklepów stacjonarnych. Powoduje to, iż obuwie może nosić ślady przymierzania, jednakże jest to obuwie nieuszkodzone, nieużytkowane i pełnowartościowe.
  4. Oferowane towary są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta.
  5. Zamieszczane na stronach sklepu informacje o towarze i cenie są jedynie zaproszeniem do składania ofert w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Prezentowane oferty produktów mają jedynie charakter informacyjny.
  6. Sklep internetowy www.cozyshoes.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych.
  7. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta. Również inne elementy oferty, jak zawartość zestawu, koszt dostawy oraz wszelkie pozostałe warunki są wiążące dla stron zgodnie z ich treścią z momentu złożenia zamówienia
  8. Nie stanowią reklamacji różnice w wyglądzie towaru wynikające z indywidualnych ustawień sprzętu komputerowego Klienta.
  9. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT). Przy zmianie waluty na EUR ceny podane są w EUR  i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT). Cena brutto nie zawiera kosztów dostawy.
  10. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.

§ 6

Zakładanie Konta w Sklepie

  1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych: adres e-mail, imię i nazwisko, adres dostawy, numer telefonu.
  2. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
  3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
  4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3.

§ 7

Zasady składania Zamówienia

 W celu złożenia Zamówienia należy:

  1. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka”
  2. zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji;
  3. jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji - wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,
  4. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt 3.
  5. zapoznać się i zaakceptować Regulamin
  6. potwierdzić zamówienie z obowiązkiem zapłaty
  7. Klient może anulować zamówienie do momentu jego wysłania.
  8. Każdy zakup dokumentowany jest paragonem lub fakturą (dla dostaw za pobraniem.

§ 8

Oferowane metody dostawy oraz płatności

  1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
  2. Przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa,
  3. Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa,
  4. Odbiór osobisty dostępny pod adresem podanymi w paragrafie 3 po wcześniejszym ustaleniu dostępności towaru w wybranym punkcie. Sklep zastrzega sobie możliwość, iż w dniu zamówienia towar jest w innym sklepie, niż punkt odbioru wybrany przez klienta, w takim przypadku sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby towar był w wybranym  punkcie w najkrótszym możliwym czasie, nie więcej niż w ciągu 4 dni roboczych.
  5. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
  6. Płatność przy odbiorze osobistym kartą lub gotówką
  7. Płatność za pobraniem (kurier, poczta lub paczkomaty InPost dla paczkomatów z opcją terminala)
  8. Płatność przelewem na konto Sprzedawcy
  9. Płatności elektroniczne lub kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu www.przelewy24.pl.Serwis Przelewy24 należy do Grupy DialCom24, w ramach której PayPro SA - Agent Rozliczeniowy - prowadzi system autoryzacji i rozliczeń na podstawie decyzji Prezesa Narodowego Banku Polskiego Nr 1/2011 z dnia 1.04.2011 r. oraz świadczy usługi płatnicze w charakterze krajowej instytucji płatniczej na podstawie decyzji Komisji Nadzoru Finansowego z dnia 10.06.2014 r., wpisanej do rejestru usług płatniczych wraz z DialCom24 Sp. z o.o - Agentem Płatniczym - pod numerem IP24/2014 (dostępnym na https://erup.knf.gov.pl/View/). Działalność PayPro SA jako Krajowej Instytucji Płatniczej podlega nadzorowi Urzędowi Komisji Nadzoru Finansowego.
  10. Czas dostawy i cennik dostaw na terenie kraju:

Sposób dostawy

Całkowity koszt wysyłki na terenie kraju

Cozy Shoes 
Czas dostawy: Odbiór w sklepie 

Za darmo!

Paczkomaty Inpost -przedpłata 
Czas dostawy: 2-3 w dni robocze dla zamówień >100 zł

Za darmo!

Przesyłka Kurierska -przedpłata
Czas dostawy1 -2 w dni robocze 

10,00 zł

Poczta Polska - przedpłata
Czas dostawy: 1-2 w dni robocze 

10,00 zł

Chcesz zapłacić przy odbiorze lub Twoje zamówienie nie przekracza 100 zł? To cennik dla Ciebie: 

 Sposób dostawy

Całkowity koszt wysyłki na terenie kraju

Paczkomaty Inpost - pobranie lub zamówienie poniżej 100 zł (sprawdź czy jest to możliwe w Twoim Paczkomacie)
Czas dostawy: 2-3 w dni robocze  

10,00 zł

Przesyłka Kurierska -pobranie
Czas dostawy1 -2 w dni robocze 

16,00 zł

Poczta Polska - pobranie
Czas dostawy: 1-2 w dni robocze 

18,00 zł

  1. Dostawy za granicę kraju sprzedawca realizuje tylko po dokonaniu przedpłaty na konto.
  2. Cennik dostaw zagranicznych:

§ 9

Wykonanie umowy sprzedaży 

  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.
  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  3. W przypadku wyboru przez Klienta:
  4. płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży - w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
  5. płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.
  6. płatności gotówką przy odbiorze osobistym przesyłki, Klient obowiązany jest dokonać płatności przy odbiorze przesyłki w terminie 7 dni od dnia otrzymania informacji o gotowości przesyłki do odbioru.
  7. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
  8. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
  9. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
  10. W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie wskazanym w opisie Produktu. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta lub telefoniczni3.
  11. Dostawa Produktu odbywa się na terenie Europy.
  12. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu internetowego w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
  13. Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny.

§ 10

Prawo odstąpienia od umowy

  1. Konsument może w terminie 30 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
  3. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
  4. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
  5. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty  bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy - dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 3. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe bądź poprzez wypełnienie formularza zwrotu/wymiany dołączonego do każdej wysyłki towaru. FORMULARZ ZWROTU
  6. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  7. Skutki odstąpienia od Umowy:
  • W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
  • W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
  • Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
  • Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  • Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
  • Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.
  • Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  • Konsument jest zobowiązany do należytego zabezpieczenia odsyłaneg towaru tak, aby zapewnić brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu
  • Konsument dołącza do przesyłki dowód zakupu w sklepie www.cozyshoes.pl

    8 . Konsument może bezpłatnie zwrócić towar za pomocą Paczkomatów Inpost.

Druk reklamacyjny

Sklep Cozy Shoes umożliwia bezpłatny zwrot zakupionego towaru przy użyciu Paczkomatów Inpost. Spójrz jakie to proste:

  • Najpierw wejdź na naszą stronę, wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu
  • Wejdź na stronę http://cozyshoes.szybkiezwroty.pl/ lub www.szybkiezwroty.pl  i wybierz nasz sklep, a następnie uzupełnij krótki formularz i prześlij.
  • Maksymalnie następnego dnia roboczego otrzymasz smsem oraz na podany adres e-mail kod do dowolnej skrzynki In Post, na podstawie którego można zwrócić towar. Kod do Paczkomatów InPost pozostaje ważny przez 70 godzin.

Swój najbliższy Paczkomat InPost znajdziesz na stronie: http://paczkomaty.pl/pl/dla-ciebie/znajdz-paczkomat

10. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje, jeśli kupujący jest Przedsiębiorcą, osobą prawną lub jednostką organizacyjną nie mającą osobowości prawnej.

§ 11

Reklamacja i gwarancja

  1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
  2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
  3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
  4. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy lub przy wykorzystaniu formularza reklamacyjnego, udostępnionego przez Sprzedawcę na jednej z podstron Sklepu.
  5. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
  6. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
  7. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 niniejszego Regulaminu wraz z dowodem zakupu. Bezpłatnego odesłania produktu można dokonać poprzez Paczkomaty Inpost.
  8. Reklamacji nie podlegają: otarcia i przetarcia szwów, zabrudzenia, zacieki, plamy, uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowej konserwacji, uszkodzenia wynikające z naturalnego zużycia lub użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem, towar z widocznymi wadami w momencie zakupu, uszkodzenia mechaniczne, wygoda obuwia, uszkodzenia powstałe ze złego dopasowania obuwia do stopy, obuwie z plamami po przemoczeniu, uszkodzenia obleczenia obcasów, odbarwienie wnętrza obuwia wykonanego ze skór naturalnych barwionych, farbowanie obuwia pod wpływem wilgoci, przebarwienia odzieży w obuwiu z podszewką, fałdowanie skór wynikające z naturalnej eksploatacji, zamki, elementy ozdobne: guziki, sprzączki, fleki itp.

§ 12

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
  3. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
  4. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
  5. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

§ 13

Dane osobowe w Sklepie internetowym

  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę - także w celu marketingowym.
  3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
  4. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
  5. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
  6. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.

§ 14

Postanowienia końcowe

1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.

2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu sklepu www.cozyshoes.pl

3. Przy składaniu zamówienia klient jest zobowiązany do akceptacji aktualnej wersji regulaminu.

4. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim i zgodnie z polskim prawem.

5. Zabrania się kopiowania i rozpowszechniania oraz używania do celów handlowych lub prezentacji zdjęć i grafik strony www.cozyshoes.pl.

3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.

4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.