Cozy Shoes na Facebook

Kategorie

Koszyk (0) (pusty)    

Brak produktów

Do ustalenia Wysyłka
0,00 zł Razem

Koszyk

Zapisz się do newslettera

Producent

Rozmiar

Przeznaczenie

Rodzaj podeszwy

Cholewka

Cena

0 zł - 390 zł
Wyszukiwanie zaawansowane

Wymiana towaru

  1. W sytuacji, gdy Klient wybrał  towar w niewłaściwym rozmiarze, sklep internetowy umożliwia Klientom wymianę zakupionych towarów na inne z aktualnej oferty sklepu.
  2. Zwrotowi nie podlega towar zakupiony na podstawie faktury VAT na rzecz przedsiębiorcy, osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nie mającej osobowości prawnej.
  3. Wymianie podlegają jedynie towary, które nie posiadają śladów używania, nie zostały zniszczone, posiadają oryginalne metki, są kompletne, są czyste i posiadają oryginalne opakowanie.
  4. Aby dokonać wymiany Klient musi dostarczyć wraz z towarem oryginał dowodu zakupu.
  5. Aby dokonać wymiany towaru na właściwy rozmiar należy skontaktować się pracownikami salonu  za pośrednictwem e-mail lub telefonicznie skytower@cozyshoes.pl, telefon  668 123 161 lub europacentralna@cozyshoes.pl, telefon 668 025 509 lub poznanplaza@cozyshoes.pl telefon 668 122 736 oraz ustalić czy właściwy rozmiar jest dostępny w sklepie, wówczas pracownik rezerwuje  towar dla Klienta.
  6. Towar na wymianę zostanie przesłany Klientowi po zwrocie do sprzedawcy poprzedniego towaru.
  7. Towar można wymienić w ciągu 30 dni  od dnia otrzymania zakupionych towarów.
  8. Przesyłkę z towarem do wymiany w oryginalnym opakowaniu, z oryginalną metką i dowodem zakupu oraz wypełnionym i podpisanym formularzem zwrotu należy przesłać na adres zgodny z adresem na dowodzie zakupu
    • Salon Cozy Shoes, Galeria Sky Tower, ul. Powstańców Śląskich 73-95, 53-332 Wrocław.
    • Salon Cozy Shoes Sport & New Balance, ul. Pszczyńska 315, 44-100 Gliwice
    • Salon Clarks, C.H. Poznań Plaza, ul. Drużbickiego 2, 60-693 Poznań
  9. Koszt przesyłki wymienianego towaru ponosi Klient. Koszty dostawy wymienianego towaru są takie same jak koszty dostawy określone w zakładce: Transport i koszty dostawy
  10. Jeżeli niemożliwa będzie wymiana zakupionego towaru na taki sam towar w innym rozmiarze, Klient i sklep internetowy mogą wspólnie ustalić, iż towar zostanie wymieniony na inny dostępny produkt.
  11. Sklep zastrzega sobie prawo nie odbierania przesyłek za pobraniem oraz nadanych na koszt odbiorcy.

Formularz wymiany